Thursday, April 22, 2010

warning !

semalam, saya telah menerima SURAT AMARAN dari kolej tentang ketidakhariran ke kelas TITAS ! sebanyak 4 kali !heheh
dengan segeranya bapak ku itu men-call saya haha !
dia marah dgn garangnya huu saya takut sbb bapak saya jenis dia bukan jenis yg membebel, marah, mengamuk tetapi sekali dia marah ! GERUUUUNNNNN :(
hari sabtu ni patot ade TRIP TO UTM SEMARAK.
tetapi malangnya, dgn keadaan bapak ku yg sangat lah dingin! dia tidak membenarkan saya mengikuti trip tersebut dan MENGARAHKAN saya pulang ke rumah pd sabtu ini !
SAYA AMAT TAKUT DAN SANGAT TAKUT DAN TERSANGATLAH TAKUT !!!!! adoii sgt cuak kott bapak aku tak mcm ni ! heee semua slhku hehe
maaf ye pakkk :)

tulah ! org suruh pg class malas ! kan dah jadi mcm ni haa TANGGUNGLAH SENDIRI ! PADAN MUKA HANG ! haha
seperti mana yg saya alami, selama ini juga saya tidak pernah mendapat apa apa surat dr kolej haa! TETAPI !
sem ini adalah sem paling terok bg aku ! please help me to change ! !!
GO ADILAH !!hee
mintak mintak lah bapak aku bg pergi kl tu ! huuu adoii tkt plak nak mengayat ! tak pandai hehe
takpelah, saya berdoa ! huu :(
I'M SORRY TO YOU FOR MAKING YOU HURT ! :(
p/s : saya cuba mengubah semula ! dengan mendatangkan diri ke kelas tanpa sebarang alasan !
yeayhhh! support lah aku hehehe

No comments:

Post a Comment