Monday, April 19, 2010

rendang tak berbuah


mesti pernah dgr kan lagu nih ? :) of course lahh lagu hattan kott hehe
when i listen to this song, teringat dekat MY MOTHER ! i miss her so much :) nak BALIK plese !!!!
sangat menyentuh hati.
dah dah ! tak mau cerita. dah menitik dah nih ahha ! chill :D
aku bnyk sgt buat slh kat ibu. masa aku budak dulu lagi lahh. sgt tak dgr kata. belajar pon malas ! sbb tu aku tak mau adik aku ikot cara aku. biarlah adik adik aku pandai belajar ape semua. im afraid that they grown up and becoming like me !
but, what i saw. mereka tak ikot. mmg saya sgt marah bila dirah, dayah and hadi keluar dgn kawan2 dia. tapi aku kat sini siap tak balik rumah ! so i don't want them to follow me on the wrong way !
alhamdullilah, dirah SPM sgt baik ! so she should be the example !
ibu selalu pesan sembahyang jgn tinggal, mengaji pun jgn tingggal,belajar rajin rajin.semualhh ! tapi ~~~~ naaa
bapak lagi lah kerja dr pagi sampai ptg, sibok je memanjang cari rezeki utk family !
BUT I'M USELESS ! im sorry :(
arggghh ~
sangat sedih ! sangat rindukan keluarga !
agak agak ape yg mereka lakukan ! huu
I MISS MY FAMILY SO MUCH ! CAN I CRY ? hu :'(


No comments:

Post a Comment