Wednesday, October 21, 2009

sudah sekian lama ku tidak mengepost blog ! hehek bukan la lame sgt pon ! kahkahkah :DD
xbusy pon cume nthlah malas :) biasalah tu !

esok ade design ! hari yg paling di sukai ramai ! ha ha ha ! aku rase xnak je hari khamis ! hehe dala aku baru first crit ! tu pon ngn en.bard ~
okay aku rilekks ~ haha !
gila ke ape! mlm aku nekad ank pegi kelas kerangka ! aiyoo takot aku da bape kali je pg pon ! haha !
chilll ~
mlm ni jugak aku nak buat design aku ! kalau x mati aku ! hehe
ari isnin lepas da la aku x crit ngn en bard sbb dia ade hal ! hah =p aku ni da la dtg kol 10 lebeyh ! dia plak bla kol 12 ! miss astri xde ! okayh CANTEKK ! wa troos balik ! haha ! mane x takott nye esok ! hehe
xpelah ! tolonglah marah aku nih ! sbb sem ni aku sgt dan teramat malas ! sumpah malas ! adoii
next weeek ! 31st okt 2009 ! perjumpaan ibubapa at kolej shahputra ! bapak aku da call semalam ! haiyaa !
mcm nk pergi je org tua tuhh ! aku mintak2 la dia x pegi ! ha ha ha ! mati aku weyhh ! ha ha !

okaylah ! :D
tu je la kot :p bubye
heh :DD

No comments:

Post a Comment