Sunday, September 13, 2009

today,my phone langsung x berbunyi mesej ape tah lagi call :(
mengharap drpd orang yg di sayangi
tapi.okay lah !
we had a huge fight semalam.its a private stuff.sorry.
nthlah aku ni mmg jenis yg x sabar. mmg la aku keje ni mencarot je.da tgh marah kan.
ape lagi yg kuar dr mulot ni kalau x
BABI,PUNDEK,PUKIMAK ANJING,PEGI MATI
all this kind of word mmmg buat org mrah ! i know.
tapi sape yg marah x kuar words yg camni.lagi dasyat pon ade taw !
bialah ! malas da nak pujuk ! kalau aku pujuk lagi menjadi2 kan.
aku ni kalau org pujuk lagi aku gedik ! so jgn la pujuk aku ! aku jadi naik menyampah sgt !
aku mmg benci sgt orang yg kita tgh bergadoh ni dy letak hp dan off !!
i hate this kind of stuff ! SUMPAH !!
sbb it wont settle it down. aku da call thousand time tapi dy off jugak !
so pegi mampos lah! then bila dy plak call aku x angkat jgn marah lah ! kau yg start dulu.
aku mula2 okay lagi tapi kalau da selalu ! sorry no mercy !

you know what,i sdg menunggu you call.
tapi dari pagi sampai mlm ni you x call !
agak sombong ye you ni.
fine.its up to you !

okay !
goodbye :)
i miss my family a lot ! i want to go home as soon as possible !
please !

No comments:

Post a Comment