Saturday, September 12, 2009

now,the clockshows me 3.00 pm !
but que ! still didnt wake up ! dy ni bela ape bgn bapak lmbat ! hee
today,x buat ape.just online dr tadi.cmnt gmba org.haah
okay.saya puasa ari ni taw ! hehe


okay.
da nak habis sebulan kita berpuasa kan ?
seronok pon ade xseronok pon ade.time x seronok tghari !
sgt xseronok ! kalau panas tuh ! adooii ! hanya tuhan je taw betapa peritnye tekak ku ini ! haha haha
tapi xpelah. dugaan bulan puasa kan :)
time seronok plak ! bukak puasa ! waaa ! kalau pegi bazar kan.yaaa ampuun banyak nak mampos makanan yang sedap2 mata memandang rase xtaw lah !hehe
tapi time tu nafsu berkate,beli lah ni,beli lah tu,belilah ni ! heh
duit bnk xpe ek ! haha
sume nak mkan.rambang matela katekan.hehe
aku pernah taw berbuka makan maggi kari letak telur ! sian aku kan mkn maggi.
haha
nthla kenape ak mls sgt nak msak dan kluar ! hehe
sedap jugak taw ! pastu minum plak teh 'o' panas ! mmg PANAS lah ! hehe
kenyang nk mati ! hehe



tapi bulan pusa ni la nak wat amal.tapi semyang terawih pon xpegi ! hehe
jujur ni taw ! penah bape kali je pegi.hehe
tu pon kt tganu ! yela family ade kan.heheh
harap2 kawan-kawan jgn ikut saya ! ehe


okaylah !


selamat berbuka puasa dan selamat menjamu selera ! hhe





teringin :)






sumpah sedap !!! :))
ade sape2 nak blnje saya pizza ??
:DD

No comments:

Post a Comment