Tuesday, August 18, 2009

today,class start at 230 pm until 430..
then tggu que class at 430 till 630 *ak ni kawan yg mulia tggu kaw okay* :DD
then went strait to home,mkn kt drozek pastu pulang !
nothing want to say in this blog.
saje gedik nk jugak tulis blog *mampos la*

td otp with my beloved sayang,the boyfriend !hehe i miss him badly.
sayang u pulang la secepat mungkin okay ??
dy bnyk plak mengadu kt ak yg org tue kt tempat keje dy suke MENGARAH
*pantang aku suruh2 boyfriend aku nih.* haha !
xpela sayang u sabar je okay.dugaan :)

and then dy cite lagi.haha
dy tido tanpa kipas !
astagfirullahalazim,kalau la saya ditempatnye,saya akan teros pulang ke rumah sewa ini..
kerana,amatlah saya xtahan dgn hidup tanpa kipas ! haha ! :DD
*gedikkan saye* :))
xpela sayang dugaan :)

and then then dy cite lagi. haha
dy makan nasi lauk sardin.bg org laen mmg xpelik,tp bg saya yg knla si die ni
he hate fish at all !!
but,die taw susah ! terpaksa la dy mkan SARDIN tu.haha !
u teramatla lawak sayang !!

and and then then dy cite lagi hahaha
dy tinggal di hutan,with network coverage yg sangat la low !!
everytime he text me,i must double or triple kan lagi text i kt dy taw !!
terok gile line kat sane..btw BENTONG for sure,tp i xingat nme ape tempt tuh.haha !
kesian kau man dapat tempat dalam hutan.hahah ! aku gelakkan kau nih. hehe :p love u la :DD

da la and then.haha
im sure that he can get through this nicely. rahman saya kan cool :DD
u sabar okay sayang, i know u can do it:)

i miss your smile,your laugh,and for sure, i miss you !

i'll be waiting here at this no 77 tmn polo.haha !!

i love you babe :)

No comments:

Post a Comment