Monday, August 24, 2009

i love you so much bapak

semalam,first my dad call me.tanye

bapak : *adilah,awak tak balik ke mggu ni,kan cuti isnin tuh?
me : balik kot paak.lame da tak balik.(padahal da xde duit) ;DD
bapak: ow,okay la,then balik jela.mam pon nk balik kot.mybe la xsure pon.tapi,if you nak balik,balik jela
ngn mama,xpyh balik naik bus.
me : ow.okay je kowt.hehe
bapak : ade duitx tu ? nak bapak bank in kan ?
me : oh,ade lagi la bpak ! heeh btol.
bapak : xpela,nnt bpak bank in kan okay.
me : laa,paak,xpyh pon xpe.ade lgi.cukup la makan.
bapak : oww.okayla.nak balik tu inform okay.askum :)
me.okay bpak,love you.wslm.

acctually,me is on the bad situation of mony.
i dont have enough money.so at the same time,i xnk susahkan my dad.
i know,all student mcm tu kan.
trully,im really2 fell guilty with my dad,always ask for money,nak2 xdpt mara kan.hurm
im sorry bapak :(
last,text come in,from my dad
*i'll bank you a hundred*
hurm.i think.im too much.mybe my dad tgh susah ke.ite anak2 xtaw kan.hu

kdg2 i slalu pk.ape la mak bpak kite ckp kalau kite mintak duit.
im sorry :)
i'lll do my best to study.i want to help you soon ! hu :(
bapak slalu ckap,walaupun kite senang, we must not forget to the others yg susah.
manela taw,nnt kite jugak yg susah,so,whose gonna help us time tu.??

of course,fathers did not mcm ungkit2 kan.cos,it is their responsible.
but,at the same time,jgn bebankan dia. who knows,dy pon ade mslah kt office ke.
about the money,fathers did not say no to their children to what they want right ?
ape kau nak ? ambik la. xpon,bapk nk ni,bpak nk tu, sume nak ! tapi dia tetap okay,ambik la,ambik la.
kite xpk pon time tu dia ade duit ke x ke.kan ?taw nakkkk ! je !
i mengaku! aku pon skrg camtu.
tapi,bile da besa ni tgk adek2 mcm tu rase gram,padahal,kite pon same
we,older than them must be the example for them.tapi ! xjugak ! same naik !
im sorry dad!
siang malam pegi keje ! jauh2 pulak tu.for us jugak.
he send to me study,but im the ruin of his life,i'll make first failed.i dont want to be a second ! hu

bapak slalu pesan suruh sembahyang,mengaji tu,bia terang hati sikit.
tapi ! tak buat jugak !
sembahyang pon xcukup ! huuu :((
bile time bapak anta pegi terminal,last i jumpe dia,nak menangis pon ade taw ! tapi tahan je.
bile bapak kol,ibu kol,nak menangis pon ade.
bapak slalu tanye,how's youre study there?okay? fine?
i pon okay je.not bad,camtu je.
mungkin dy nakkan lebih dari tu ! tapi kite xtaw !
when he say that,he mean it. dia tak nampak ape y kite buat kt sini.
kite blaja ke,tak ke.with a phone call la dia nak taw !
bapak.im sorry.
its too lot of mistake that i've made :((
i hope,you wont regret for what i've done to you ! i want make a changed ! hu:(


okay ! i love you so much and forever :)
i miss you !

No comments:

Post a Comment