Thursday, November 5, 2009

sangat gembira la kannn

tido dah lambat
pukul 4 a.m ++
wake up : 7.45 am sbb ade class binaan bangunan :)
pergilah kolej ngn rela hati kann hehe da sampai studio,mereka dgn muka comel dan tak bersalah nya :p mengatakan * eh BB xde class lah. class cancel. miss emmma baru je bgth :)
aku dgn senyuman yg manis ini mengatakan bhw sangat rugi waktu tidur ku terbuang sia sia :))
haha
geram !
then kol 10 ade perjumpaan UTM kat audi. aku tido boleh tak dlm audiii ! hahaha lantaklah en mazlan dok ckp aku tido plak kt belakang :D mintak maaf EN.LAN :) tapi saya dgr JUGAK ! hehe
nak gelak pon xbermaya hahaha syila lagi la jahat tido tros sampai nak balik dahhh ha ha ha ! nikmat dlm aicond :)
kol 1230 class english : CANCEL jugakkk ! arrrggghhhh sia sia dtg kolej xbuat ape ape !!!! hehe :)
miss kate ade listening test tapi da cancel diamkan ajelah :) hehe

hari ni mmg sgt malang bagi akuuu ! hehe aku rajin dtg kolej,class plak cancel kannn ! hehe

No comments:

Post a Comment